Markkinoinnin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: MB00ED82-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.01.2022 - 23.01.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 03.02.2022 - 31.05.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Master's Degree Programme in International Business Management
- Opettajat
- Pia Jääskeläinen
- Vastuuopettaja
- Pia Jääskeläinen
- Ryhmät
-
MBKV22KYInternational business management, master studies
- Opintojakso
- MB00ED82
Tavoitteet
Osaat kehittää ja toteuttaa markkinointistrategian.
Osaat tunnistaa linkin markkinointistrategian ja myyntistrategian välillä.
Opit brändinhallinnan keskeiset piirteet ja pystyt hyödyntämään niitä ammatillisella alalla.
Tiedät kuinka käyttää markkinointityökaluja ja miten arvioida markkinoinnin suorituskykyä.
Sisältö
Kuinka kehittää ja toteuttaa markkinointistrategia?
Mikä on markkinointistrategian ja myyntistrategian välinen yhteys?
Mitkä ovat brändinhallinnan pääpiirteet?
Mitkä ovat markkinointityökalut ja kuinka arvioida markkinoinnin suorituskykyä?
Arviointi
Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta