Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisuus metsäasiantuntijan työvälineenä (5 op)

Toteutuksen tunnus: ML00CV40-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2019 - 31.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Metsätalouden ja elintarvike- ja ympäristöteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
10 - 30
Koulutus
Metsätalouden liiketoiminnan koulutus (ylempi amk)
Opettajat
Marjaana Roponen
Pia Jääskeläinen
Johanna Jalkanen
Vastuuopettaja
Pia Jääskeläinen
Ryhmät
MLMI19SY
Metsätalouden liiketoiminta, ylempi amk
Opintojakso
ML00CV40
Toteutukselle ML00CV40-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Tunnistat mitä mahdollisuuksia digitaalisuus avaa metsäalalla ja omassa työssäsi.
Tunnet digitaalisuuden mahdollisuuksia markkinointiviestinnässä ja osaat hyödyntää niitä.

Sisältö

Mitä mahdollisuuksia digitaalisuus avaa metsäalan osaajalle?
Miten rakennat mielenkiintoisen digitaalisen markkinointiviestinnän kokonaisuuden?
Miten metsäalan palvelutarjonta ja digitaalisuuden luomat mahdollisuudet ovat käytössäsi työssäsi?

Opiskelumateriaali

Opiskelumateriaali on Moodlessa.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojaksolla on neljä kontaktipäivää 31.10. - 1.11. ja 21.-22.11.
Opintojakson rytmitys
31.10. Johanna Jalkanen, Pia Jääskeläinen XAMK
1.11. Heikki Pajuoja Toimitusjohtaja Metsäteho
21. ja 22.11. Pia Jääskeläinen XAMK
Lähiopetuspäivien lisäksi on tehtäviä.

Opiskelijan työmäärä

Opintojaksossa on 2 opintopistettä kontaktiopetusta ja 3 opintopistettä verkko-opetusta ja kumpaankin kuuluu joukko tehtäviä. Opiskelijalle 5 opintopistettä tarkoittaa 135 tuntia työskentelyä oppimisen parissa.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b. ratkaista vaativia ongelmia kehittämis- ja innovaatiotoiminnassa
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Opiskelijan arvosana perustuu hänen tuottamilleen oppimistehtäville.

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
b. ratkaista vaativia ongelmia kehittämis- ja innovaatiotoiminnassa
d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti

Siirry alkuun