Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen markkinointiviestintä (5 op)

Toteutuksen tunnus: MY00CY25-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.08.2019 - 22.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Myynnin ja markkinoinnin koulutus
Opettajat
Päivi Hurri
Johanna Harju
Ryhmät
MYKV18KM
Myynti ja markkinointi, monimuoto
Opintojakso
MY00CY25
Toteutukselle MY00CY25-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit
Osaat kuvankäsittelyn ja taiton tekniset perustaidot
Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti

Sisältö

Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä?
Miten digitaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä?
Miten kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia hyödynnetään?
Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan?
Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?

Arviointi

c) osaat hahmottaa markkinointiviestinnän tehtävänkokonaisuuksia
e) osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinointiviestinnän menetelmiä ja keinoja
g) osaat perustella toimintaasi ja valintojasi alan eettisten periaatteiden mukaisesti

Opiskelumateriaali

Opintojakson materiaalit löytyvät Moodlesta sivulta Digitaalinen markkinointiviestintä MYKV18KM (https://moodle.xamk.fi/course/view.php?id=19699 ; avain digimarkkinointi)

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opintojaksoa ei oi suorittaa tenttimällä.

Opiskelijan työmäärä

Opintojakson suorittaminen oppimistehtävin. Ei tenttiä.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso jakautuu kahteen osaan
* Julkaisujen suunnittelu 2op (Päivi Hurri)
* Markkinointiviestintä 3op (Johanna Harju)
Julkaisujen suunnittelu suoritetaan InDesign-tehtävällä ja WordPress-tehtävällä.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Koko opintojakson arvosana Julkaisujen suunnittelu ja Markkinointiviestintä -osien opintopistemäärillä painotettuna keskiarvona.

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi

Siirry alkuun