e-Marketing (5 cr)
Code: OM00EF34-3004
General information
- Timing
- 25.08.2021 - 31.10.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Objective
You can describe how customers’ purchasing and decision making process can be supported by means of digital marketing
You can evaluate and develop the functionality of organization’s e-marketing from the user-driven viewpoint.
You can evaluate the role of content as an essential part of organization’s e-marketing
Content
What is the role and importance of e-marketing as a part of a company’s e-business; what are the components of e-marketing?
How can customers’ purchasing and decision making process be supported by means of e-marketing?
What is a well-functioning website of a company like and how is traffic created and measured?
What does multichannel marketing mean?
What is a well-functioning webstore like: layout, usability, implementation and legal rules?
Course material
Learnissa oleva aineisto.
Timing of exams and assignments
Suoritustapana oppimis- kertaus- ja kehittämistehtävät.
Tarkistathan Learnissa heti opintojakson alkaessa opintojakson sisältämät tehtävät ja niiden palautuspäivät. Opintojakso sisältää tehtäviä ja tenttejä, joita täytyy tehdä tietyssä järjestyksessä ja tiettyihin määräaikoihin mennessä.
Student workload
5 op opinnot edellyttävät noin 135 h itsenäistä verkko-opiskelua.
Course part description
Mikä on e-markkinoinnin rooli ja merkitys osana yrityksen e-liiketoimintaa ja mitä osa-alueita e-markkinointi pitää sisällään?
Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan e-markkinoinnin keinoin?
Mitä monikanavaisuus tarkoittaa?
Millainen on toimiva verkkokauppa: ulkoasu, toteuttaminen ja juridiset säännöt?
Further information
Opintojakso suoritetaan kokonaan virtuaalisessa Learn-oppimisympäristössä.
Evaluation scale
Approved/Failed
Assessment methods and criteria
Osaat kuvata miten e-markkinoinnin keinoin voidaan tukea asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia.
Osaat arvioida ja kehittää yrityksen e-markkinointiin liittyvien ratkaisujen toimivuutta ja käyttäjälähtöisyyttä.
Osaat arvioida sisällön merkitystä keskeisenä osana organisaation e-markkinointia.
Opiskelija osaa
a. osaat käyttää asiantuntevasti e-markkinoinnin ja digitaalisen toimintaympäristön käsitteistöä.
b) osaat hahmottaa e-markkinointiin liittyviä tehtäväkokonaisuuksia
c) osaat valita ja käyttää tarkoituksenmukaisia tapoja toteuttaa e-markkinointia ja perustella valintasi