Markkinointi-, myynti- ja tuotesuunnitelma (5 op)
Toteutuksen tunnus: PG00EU48-3007
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 12.12.2026 - 10.01.2027
- Ilmoittautuminen toteutukselle alkaa :startDate.
- Ajoitus
- 11.01.2027 - 28.03.2027
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Opettajat
- LYX6 Opettaja
- Ryhmät
-
PGKV26SPost-Graduate Diploma, Entrepreneurship and Start-Ups
- Opintojakso
- PG00EU48
Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 35 t 0 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ma 01.02.2027 klo 09:00 - 12:30 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ti 02.02.2027 klo 13:30 - 17:00 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ma 01.03.2027 klo 13:30 - 17:00 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ti 02.03.2027 klo 09:00 - 12:30 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ma 08.03.2027 klo 09:00 - 12:30 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ti 09.03.2027 klo 13:30 - 17:00 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ma 15.03.2027 klo 09:00 - 12:30 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ti 16.03.2027 klo 13:30 - 17:00 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ma 22.03.2027 klo 09:00 - 12:30 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
|
Ti 23.03.2027 klo 13:30 - 17:00 (3 t 30 min) |
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007 |
Tavoitteet
Opit tuotteistamaan, kaupallistamaan ja johtamaan erilaisia innovaatioita yritystoiminnassa.
Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikonseptien osa-alueet, mukaan lukien niiden tavoitteet ja toiminnot.
Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä periaatteet kohderyhmien segmentointiin ja valintaan.
Ymmärrät digimarkkinoinnin toimintaympäristön ja sen tarjoamat mahdollisuudet monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin.
Osaat suunnitella markkinointimixin huomioiden tuotteen elinkaaren, markkinoinnin tavoitteet ja yritysvastuun.
Sisältö
Mitkä ovat asiakaslähtöisen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin tavoitteet ja rooli organisaation toiminnassa?
Miten digitaaliset talous- ja toimintaympäristöt vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja segmentointi otetaan huomioon määriteltäessä tavoitteita ja kohderyhmiä?
Mitkä ovat monikanavaisen digimarkkinoinnin ja -myynnin osa-alueet?
Mistä markkinointimix koostuu ja miten sitä voidaan käyttää organisaation tavoitteiden saavuttamiseen?
Arviointi
Osaat käyttää liiketoimintaan liittyvää sanastoa
Osaat käyttää vakuuttamisen tekniikoita esittääksesi ideasi tehokkaasti
Osaat kirjoittaa tutkimusraportin, joka analysoi liiketoimintamahdollisuutta
Osoitat osaavasi analysoida ja tulkita taloudellisia raportteja
Osaat analysoida yrityksen toimintaa hyödyntäen keskeisiä tunnuslukuja päätöksenteon tukena
Arviointiasteikko
1-5