Siirry suoraan sisältöön

Markkinointi-, myynti- ja tuotesuunnitelma (5 op)

Toteutuksen tunnus: PG00EU48-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.12.2026 - 10.01.2027
Ilmoittautuminen toteutukselle alkaa :startDate.
Ajoitus
11.01.2027 - 28.03.2027
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Opettajat
LYX6 Opettaja
Ryhmät
PGKV26S
Post-Graduate Diploma, Entrepreneurship and Start-Ups
Opintojakso
PG00EU48

Toteutuksella on 10 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 35 t 0 min.

Aika Aihe Tila
Ma 01.02.2027 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ti 02.02.2027 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ma 01.03.2027 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ti 02.03.2027 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ma 08.03.2027 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ti 09.03.2027 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ma 15.03.2027 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ti 16.03.2027 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ma 22.03.2027 klo 09:00 - 12:30
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Ti 23.03.2027 klo 13:30 - 17:00
(3 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3007
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opit tuotteistamaan, kaupallistamaan ja johtamaan erilaisia innovaatioita yritystoiminnassa.

Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikonseptien osa-alueet, mukaan lukien niiden tavoitteet ja toiminnot.

Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä periaatteet kohderyhmien segmentointiin ja valintaan.

Ymmärrät digimarkkinoinnin toimintaympäristön ja sen tarjoamat mahdollisuudet monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin.

Osaat suunnitella markkinointimixin huomioiden tuotteen elinkaaren, markkinoinnin tavoitteet ja yritysvastuun.

Sisältö

Mitkä ovat asiakaslähtöisen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin tavoitteet ja rooli organisaation toiminnassa?

Miten digitaaliset talous- ja toimintaympäristöt vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?

Miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja segmentointi otetaan huomioon määriteltäessä tavoitteita ja kohderyhmiä?

Mitkä ovat monikanavaisen digimarkkinoinnin ja -myynnin osa-alueet?

Mistä markkinointimix koostuu ja miten sitä voidaan käyttää organisaation tavoitteiden saavuttamiseen?

Arviointi

Osaat käyttää liiketoimintaan liittyvää sanastoa

Osaat käyttää vakuuttamisen tekniikoita esittääksesi ideasi tehokkaasti

Osaat kirjoittaa tutkimusraportin, joka analysoi liiketoimintamahdollisuutta

Osoitat osaavasi analysoida ja tulkita taloudellisia raportteja

Osaat analysoida yrityksen toimintaa hyödyntäen keskeisiä tunnuslukuja päätöksenteon tukena

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun