Peliohjelmointi (5op)
Toteutuksen tunnus: PO00DN30-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.08.2019 - 30.08.2019
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.10.2019 - 31.12.2019
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 4 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Peliohjelmoinnin koulutus
- Opettajat
- Teemu Saarelainen
- Vastuuopettaja
- Teemu Saarelainen
- Ryhmät
-
POKT19SPPeliohjelmointi, päivätoteutus
- Opintojakso
- PO00DN30
Toteutukselle Peliohjelmointi PO00DN30-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Osaat hyödyntää pelimoottorien ominaisuuksia omien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Sisältö
Pelikehitysympäristön käyttöliittymä ja yksityiskohtaisia esimerkkejä kokonaisten pelien tekemisestä toimivaan peliin asti.
Arviointi
Opiskelija osaa
- etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
- hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
Opiskelumateriaali
Sähköinen materiaali sekä web-materiaali. Harjoitustehtävät ja niiden mallivastaukset.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Viikottainen lähiopetus, sisältää ohjelmoinnin teoriaa ja käytännön harjoituksia luokassa. Lisäksi useita pieniä itsenäisesti tehtäviä harjoitustehtäviä, jotka palautetaan.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1-2)
Opiskelija tunnistaa ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy todella yksinkertaisen ohjelmakoodin tuottamiseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija ymmärtää ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy itsenäisesti tuottamaan ratkaisuja ongelmiin ohjelmakoodin avulla.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Opiskelija ymmärtää ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy tuottamaan vaativienkin ongelmien ratkaisuja ohjelmallisesti.