Peliohjelmointi nyt (5 op)
Toteutuksen tunnus: PO00DN36-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 12.04.2021 - 25.04.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2021 - 31.12.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Peliohjelmoinnin koulutus
- Opettajat
- Pekka Vilpponen
- Vastuuopettaja
- Pekka Vilpponen
- Ryhmät
-
POKT19SPPeliohjelmointi, päivätoteutus
- Opintojakso
- PO00DN36
Tavoitteet
Opintojaksolla keskitytään peliteollisuudessa puhututtaviin kuumimpiin uutuuksiin peliohjelmoinnin saralla. Ajankohtaisesta aiheesta ja ohjelmointikielestä tai -tekniikasta opitaan teoriaa ja toteutetaan pieni peliohjelmointiprojekti
Sisältö
Luennot ajankohtaisista peliohjelmointitekniikoista sekä pelialan uutuuksien seuranta, pelin toteuttaminen opituilla menetelmillä.
Arviointi
Opiskelija osaa
-käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa
-arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti
-valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opiskelija palauttaa hyväksyttävästi toteutetut harjoitustyöt kurssin loppuun mennessä. Opettaja järjestää uusintamahdollisuudet tutkintosäännön mukaisesti.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä on 135 h, josta n. 55 h on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa sekä n. 80 h itsenäisesti työstettäviä kotitehtäviä ja harjoitustöitä.
Arviointiasteikko
1-5