Skip to main content

Industrial maintenance technology (5 cr)

Code: T05C304-3001

General information


Enrollment
20.08.2018 - 07.09.2018
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2018 - 21.12.2018
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Electrical Engineering, Building Services and Material Technology
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Building Services Engineering
Teachers
Virtuaaliopettaja Sähkö-, talo- ja materiaalitekniikka
Teacher in charge
Kari Dufva
Course
T05C304
No reservations found for realization T05C304-3001!

Objective

Ymmärrät kunnossapidon roolin ja tehtävät teollisuuslaitoksen toiminnan ylläpidossa ja toiminnan varmistuksessa. Osaat tunnistaa oman alasi tyypillisiä vikaantumisen ja kulumisen mekanismeja sekä keinoja näiden ennaltaehkäisyyn ja korjaamiseen. Osaat valita soveltuvia kunnossapitomenetelmiä, joilla hallitaan tuotantovälineiden vikaantumista ja vikaantumien seurauksia. Tunnet kunnossapitotoiminnan johtamisen työkalut. Osaat toimia vastuullisena kunnossapitotiimin jäsenenä sekä toiminnan koordinoijana asetettujen tavoitteiden mukaisesti.

Content

Kunnossapidon menetelmät: vianetsintä, huolto, tarkastus, testaus, kunnonvalvonta ja modernisointi Koneiden ja laitteiden kunnossapidon tarpeet, menetelmät, toteutustavat ja organisointi Kunnossapidon toiminnan laatu osana teollisuuslaitoksen toimintaa Kunnossapidon strategiat

Assessment criteria, good (3)

a. Osaat käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa. b. Osaat arvioida käyttämiäsi tietolähteitä kriittisesti c. Osaat työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia d. Osaat arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa e. Osaat toimia tavoitteellisesti tiimissä f. Osaat soveltaa oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa

Qualifications

Oman alan perustiedot

Go back to top of page