Siirry suoraan sisältöön

Hyvinvointipalvelujen markkinointi digitaalisissa kanavissaLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: HJ00FO56

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat kuvata, miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia voidaan tukea markkinoinnilla digitaalisissa kanavissa.
Osaat arvioida sisällön ja kanavavalintojen merkitystä keskeisenä osana hyvinvointipalvelujen markkinointia digitaalisissa kanavissa.
Osaat mitata ja analysoida digitaalisissa kanavissa toteutetun markkinoinnin tuloksia.

Sisältö

Miten asiakkaiden osto- ja päätöksentekoprosessia tuetaan digitaalisissa kanavissa?
Miten yrityksen omia kanavia hyödynnetään osana markkinointia digitaalisissa kanavissa?
Miten hakukonemarkkinoinnin avulla voidaan tukea markkinointia digitaalisissa kanavissa?
Miten digitaalisissa kanavissa toteutetun markkinoinnin tuloksia mitataan ja analysoidaan?

Arviointi

Osaat
a) käyttää johdonmukaisesti markkinointiin digitaalisissa kanavissa liittyviä ammattikäsitteitä.
c) hahmottaa markkinointiin digitaalisissa kanavissa liittyviä tehtäväkokonaisuuksia.
g) perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.

Siirry alkuun