Digitaalisen myynnin ja markkinoinnin perusteet (5 op)
Toteutuksen tunnus: PA00EG90-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.04.2022 - 22.04.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
29.08.2022 - 19.12.2022
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Kulttuurin koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 32
- Koulutus
- Palvelumuotoilun koulutus
- Opettajat
- Laura Hakanen
- Vastuuopettaja
- Kirsi Soulamo
- Ryhmät
-
PAKV21KMPalvelumuotoilu, monimuoto
- Opintojakso
- PA00EG90
Tavoitteet
Tunnet digitaalisen myynnin ja markkinoinnin perusteet. Ymmärrät monikanavaisuuden mahdollisuudet sekä markkinoinnin trendit. Osaat hyödyntää myynnin ja markkinoinnin keinoja palvelukehityksessä. Osaat myydä ja markkinoida omaa osaamistasi.
Sisältö
Miten digitaalinen myynti ja markkinointi etenee?
Mitä tarkoittaa asiakaslähtöisyys myynnissä ja markkinoinnissa?
Miten huomioida monikanavaisuus?
Kuinka myyt ideasi ja teet näkyväksi omaa osaamistasi?
Opiskelumateriaali
Julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alussa.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Lähiopetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos työtehtävissäsi voit kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
- onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen
- millaisia näyttöjä sinun on mahdollista antaa osaamisestasi
- mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti suorittaa sen lisäksi opetukseen osallistuen
Työhön integroitu oppimisväylä:
Ota yhteys opettajaan
TKI ja työelämäyhteistyö
TKI- ja työelämäyhteistyön osalta ole yhteydessä opintojakson opettajaan.
Arviointiasteikko
1-5