Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinointikanavat ja digimarkkinoinnin suunnittelu (1 op)

Toteutuksen tunnus: AV00FJ16-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
01.04.2025 - 31.05.2025
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
1 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Täydennyskoulutus
Opettajat
Sini Laukkanen
Ryhmät
HANKEJOKOES24
Hanke Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa
AVHANKE24
Avoin AMK hankekoulutus 2024
Opintojakso
AV00FJ16
Toteutukselle AV00FJ16-3002 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Tunnistat eri digimarkkinointikanavien erityispiirteet sekä käyttäjät, ja osaat suunnitella digimarkkinointia valittuihin kanaviin.

Sisältö

Millaisia erityispiirteitä eri digimarkkinointikanavissa on?
Millaisia asiakkaita tavoitetaan eri kanavissa?
Miten ja millaisilla työkaluilla digimarkkinointia voi suunnitella ja johtaa?

Opiskelumateriaali

Opintojakson kaikki materiaali on sähköisenä Learn-oppimisympäristössä.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso toteutetaan kokonaisuudessaan verkkototeutuksena ja itsenäisesti. Verkko-opetuskerrat 1.4.2025 klo 15–16 ja 3.4.2025 klo 15–16.

Opintojaksolla toteutetaan oppimistehtävänä digimarkkinointisuunnitelma.

- Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin, ohjevideo auttaa alkuun.
- Työskentely on itsenäistä. Ryhmätyöt on sallittu, jos opiskelijat ovat samasta organisaatiosta.
- Opintojaksolla on aikataulutettuja luento-osuuksia, jotka tallennetaan.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opiskelijan omaan työpaikkaan/työtehtävään liittyvä yhteistyö.

Koulutus tuotetaan ja toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa. Hankeaika 1.8.2023–31.5.2025.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Oppimistehtävän palautus joustavasti 31.5.24 asti. Yksilölliset poikkeukset mahdollisia.

Opiskelijan työmäärä

1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä.

Toteutuksen osien kuvaus

Opintojakso muodostaa kolmesta perehdyttävästä teemasta:
- Digimarkkinoinnin perusteet
- Digimarkkinointikanavat
- Digimarkkinoinnin suunnittelu

Yksi oppimistehtävä liittyen kaikkiin teemoihin.

Lisätietoja opiskelijoille

Koulutus toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa.

Xamkin tutkinto-opiskelijat tai polkuopiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle toteutukselle.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Arvioinnin perusteena on yksi oppimistehtävä.

Esitietovaatimukset

Suositellaan perustietämystä digimarkkinoinnista sekä taito käyttää digilaitteita.

Siirry alkuun