Siirry suoraan sisältöön

Pelien ekosysteemi (5 op)

Toteutuksen tunnus: PO00DN32-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2020 - 04.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.10.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 30
Koulutus
Peliohjelmoinnin koulutus
Opettajat
Niina Mässeli
Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Niina Mässeli
Ryhmät
POKT19SP
Peliohjelmointi, päivätoteutus
Opintojakso
PO00DN32
Toteutukselle PO00DN32-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Opiskelija tietää peliteollisuuden erilaiset rahoitusmallit sekä ymmärtää peliyrityksen talouden perusteet.
Opiskelija osaa valita oikeat julkaisualustat tuotteelleen sekä ymmärtää erilaisten kulttuurien vaikutuksen pelien ansaintalogiikkaan.

Sisältö

Pelin hinta, markkinointi, julkaiseminen, kaupallistaminen, kustannuslaskenta

Arviointi

Opiskelija osaa
- käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä
- etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä
- hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia
- toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa
- käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita

Opiskelumateriaali

Opiskelumateriaali julkaistaan moodlessa.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä: Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten, mahdolliset ryhmätyöt ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Opiskelijan työmäärä

135 tuntia, joista lähiopetusta noin 56 tuntia

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun