Matkailu- ja ravitsemisalan markkinointiLaajuus (5 op)
Tunnus: MR00FD79
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Tunnet markkinoinnin suunnittelua ohjaavia teoreettisia malleja ja osaat hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa.
Sisältö
Mitä ovat markkinoinnin keskeiset käsitteet ja kilpailukeinot?
Mitkä ovat keskeisimmät alalla käytetyt markkinointikanavat ja kuinka niitä hyödynnetään?
Mitkä ovat markkinoinnin suunnittelussa hyödynnettäviä keskeisiä malleja ja miten voit hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa?