MyyntipsykologiaLaajuus (5 op)
Tunnus: MJ00ED29
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Matti Koivisto, Koivisto
Osaamistavoitteet
Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.
Sisältö
Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?
Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 17.11.2024
Ajoitus
20.01.2025 - 30.04.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 125
Koulutus
- Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Jukka-Pekka Skön
Vastuuopettaja
Jukka-Pekka Skön
Ryhmät
-
Master_eKampusMaster-opinnot, eKampus
Tavoitteet
Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.
Sisältö
Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?
Opiskelumateriaali
Kyseessä on kokonaan verkossa toteutettava opintojakso ja sen aineisto löytyy opintojakson verkkosivulta makatemia.fi. Opintojakso perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen, jonka mukaan kyseessä on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojaksoon ei sisälly aikataulutettua opetusta, joten opiskelija voi suorittaa sen oman yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti annettujen aloitus- ja päättymispäivien puitteissa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opiskeluaineisto sisältää runsaasti käytännön yritysesimerkkejä ja niistä saatuja kokemuksia.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opiskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin.
Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.
Opintojakson aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 20.1.2025
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 31.1.2025
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 23.4.2025
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso on tarjolla:
Tutkinto-opiskeljoille 50 paikkaa
CampusOnline opiskelijoille 60 paikkaa
Avoimen AMKin opiskelijoille 15 paikkaa
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
14.08.2024 - 08.09.2024
Ajoitus
26.08.2024 - 20.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Jukka-Pekka Skön
Vastuuopettaja
Jukka-Pekka Skön
Ryhmät
-
MJMI24SVYProjekti- ja myyntijohtaminen, ylempi amk
Tavoitteet
Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.
Sisältö
Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?
Opiskelumateriaali
Kyseessä on kokonaan verkossa toteutettava opintojakso ja sen aineisto löytyy opintojakson verkkosivulta makatemia.fi. Opintojakso perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen, jonka mukaan kyseessä on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojaksoon ei sisälly aikataulutettua opetusta, joten opiskelija voi suorittaa sen oman yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti annettujen aloitus- ja päättymispäivien puitteissa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opiskeluaineisto sisältää runsaasti käytännön yritysesimerkkejä ja niistä saatuja kokemuksia.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opiskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin.
Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.
Opintojakson aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 16.9.2024
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 29.9.2024
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 8.12.2024
Arviointiasteikko
1-5
Ilmoittautumisaika
08.01.2024 - 28.01.2024
Ajoitus
09.01.2024 - 30.04.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
1 - 115
Koulutus
- Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Jukka-Pekka Skön
Vastuuopettaja
Jukka-Pekka Skön
Ryhmät
-
Master_eKampusMaster-opinnot, eKampus
Tavoitteet
Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.
Sisältö
Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?
Opiskelumateriaali
Myyntipsykologia on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi. Se perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa annetun aikataulun mukaisesti.
Opiskelija voi halutessaan suorittaa opintojakson myös nopeammassa tahdissa, sillä koko materiaali aukeaa aloitustehtävän jälkeen.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakso toteutetaan yhteistyössä prof. Petri Parvisen kanssa.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin. Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.
Aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 16.1.2024
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 29.1.2024
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 23.4.2024
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso on tarjolla:
Tutkinto-opiskeljoille 40 paikkaa
CampusOnlinopiskelijoille 60 paikkaa
Avoimen AMKin opiskeljolle 15 paikkaa
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin
Ilmoittautumisaika
14.08.2023 - 03.09.2023
Ajoitus
26.09.2023 - 10.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
30 - 50
Koulutus
- Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Jukka-Pekka Skön
Ryhmät
-
MJKT23SVYProjekti- ja myyntijohtaminen, ylempi amk
Tavoitteet
Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.
Sisältö
Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?
Opiskelumateriaali
Kyseessä on kokonaan verkossa toteutettava opintojakso ja sen aineisto löytyy opintojakson verkkosivulta makatemia.fi. Opintojakso perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen, jonka mukaan kyseessä on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojaksoon ei sisälly aikataulutettua opetusta, joten opiskelija voi suorittaa sen oman yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti annettujen aloitus- ja päättymispäivien puitteissa
TKI ja työelämäyhteistyö
Opiskeluaineisto sisältää runsaasti käytännön yritysesimerkkejä ja niistä saatuja kokemuksia
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opiskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin.
Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.
Opintojakson aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 26.9.2023
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 8.10.2023
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 10.12.2023
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin.
Tarkemmat tiedot annetaan opintojakson alussa oppimisympäristössä.
Ilmoittautumisaika
09.01.2023 - 23.01.2023
Ajoitus
16.01.2023 - 01.05.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
1 - 115
Koulutus
- Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Jukka-Pekka Skön
Vastuuopettaja
Jukka-Pekka Skön
Ryhmät
-
Master_eKampusMaster-opinnot, eKampus
Tavoitteet
Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.
Sisältö
Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?
Opiskelumateriaali
Myyntipsykologia on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi. Se perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkossa annetun aikataulun mukasesti.
Opiskelija voi halutessaan suorittaa opintojakson myös nopeammassa tahdissa, sillä koko materiaali aukeaa aloitustehtävän jälkeen.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojakso toteutetaan yhteistyössä prof. Petri Parvisen kanssa.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin. Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.
Aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 16.1.2023
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 29.1.2023
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 23.4.2023
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso on tarjolla:
Tutkinto-opiskeljoille 40 paikkaa
CampusOnlinopiskelijoille 60 paikkaa
Avoimen AMKin opiskeljolle 15 paikkaa
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin
Ilmoittautumisaika
15.08.2022 - 04.09.2022
Ajoitus
27.09.2022 - 11.12.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Robotiikan ja energia- ja rakennustekniikan koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Projekti- ja myyntijohtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Matti Koivisto
Vastuuopettaja
Matti Koivisto
Ryhmät
-
MJKT22SVYProjekti- ja myyntijohtaminen, ylempi amk
Tavoitteet
Opintojaksolla opit mitä on ammattimainen myynti sekä akateemisesta että ammatillisesta näkökulmasta.
Opit perusasiat myyntiprosesseista, myyntipsykologiasta, vuorovaikutustaktiikoista,asiakkaan profiloinnista, myyjä- ja asiakastyypeistä, persoonallisuuden vaikutuksesta myyntityöhön, e-myynnistä ja myynnin monista työkaluista. Koulutuksen sisältää sekä kuluttajille suuntautuvan että yritysten välisen myynnin menetelmiä ja esimerkkejä.
Sisältö
Mitä on myyntipsykologia ja miten se toimii verkossa?
Mitä on asiakasprofilointi ja miten sitä hyödynnetään?
Kuinka toteuttaa asiakkaan osallistaminen?
Miten kasvattaa lisäarvon myynti käytännössä?
Opiskelumateriaali
Kyseessä on kokonaan verkossa toteutettava opintojakso ja sen aineisto löytyy opintojakson verkkosivulta makatemia.fi. Opintojakso perustuu vahvaan tutkimustietoon ja sen on laatinut myynnin ja markkinoinnin professori Petri Parvinen, jonka mukaan kyseessä on Suomen ensimmäinen ja paras myynnin erinomaisuuteen ja psykologiaan porautuva verkkokurssi.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojaksoon ei sisälly aikataulutettua opetusta, joten opiskelija voi suorittaa sen oman yksilöllisen aikataulunsa mukaisesti annettujen aloitus- ja päättymispäivien puitteissa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opiskeluaineisto sisältää runsaasti käytännön yritysesimerkkejä ja niistä saatuja kokemuksia.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opiskelijat tekevät opintojakson alussa määräaikaan mennessä opintojaksoon liittyvän ennakkotehtävän. Hyväksytyn ennakkotehtävän suorittamisen jälkeen opiskelijat saavat oppimateriaaliin liittyvän henkilökohtaisen kirjautumiskoodin.
Tämä jälkeen opiskelija opiskelee aineiston itsenäisesti, suorittaa opintojaksoon kuuluvan verkkotentin sekä laatii ja palauttaa ohjeistuksen mukaisen oppimispäiväkirjan määräaikaan mennessä.
Opintojakson aikataulu on seuraava:
- Ennakkotehtävä aukeaa 27.9.2022
- Ennakkotehtävän viimeinen palautuspäivä 9.10.2022
- Verkkotenttitodistuksen ja oppimispäiväkirjan viimeinen palautuspäivä 12.12.2022
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arviointi perustuu ennakkotehtävästä, verkkotentistä ja oppimispäiväkirjasta saataviin pisteisiin.
Tarkemmat tiedot annetaan opintojakson alussa oppimisympäristössä.