Siirry suoraan sisältöön

Digimarkkinoinnin muuttuva toimintaympäristöLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: DM00FS17

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat tunnistaa ja kuvata oman organisaation liiketoiminnan ja markkinoinnin kannalta merkittävät megatrendit ja toimintaympäristön muutokset.
Osaat kuvata ja analysoida toimintaympäristön tarjoamia mahdollisuuksia liiketoiminnalle ja markkinoinnille.
Osaat laatia tieteellisen kirjoittamisen periaatteiden mukaisesti raportin Xamkin raportointiohjeita noudattaen.

Sisältö

Mikä on ajankohtaista markkinoinnissa nyt?
Miten erilaiset muutosvoimat ja toimijat vaikuttavat yrityksesi toiminta- ja kilpailuympäristössä?
Miten ennakoidaan? Miten yritys varautuu, sopeutuu ja hyödyntää muutoksia?
Mitkä ovat tieteellisen tekstin piirteet ja miten ne näkyvät tekstissä?

Arviointi

Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa toimintaympäristön vaikutuksista liiketoimintaan
d. vastata ja kehittää yrityksen liiketoimintaa ja digitaalista markkinointia
e. arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Edeltävä osaaminen

Alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen.

Siirry alkuun