Digitaalisen kaupan kehittäminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: DM00FS20
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Osaat hahmottaa yrityksen asiakashankinnan ja myynnin prosessit ja arvioida teknologioiden hyödyntämisen tarvetta ja mahdollisuuksia prosesseissa.
Osaat tunnistaa ja analysoida verkkokaupan menestykseen vaikuttavia tekijöitä ja osaat kehittää verkkokauppaa.
Osaat tunnistaa keskeiset säännökset ja eettiset periaatteet, jotka ohjaavat omaa digimarkkinointia ja verkkokauppaa, ja osaat soveltaa niitä käytäntöön.
Sisältö
Miten kehittyviä teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää yrityksen asiakashankinnassa, myynnissä ja asiakaspalvelussa?
Mitkä ovat toimivan verkkokaupan osatekijät?
Miten verkkokaupan toimintaa kehitetään?
Mitkä keskeiset säännökset ohjaavat digimarkkinointia ja verkkokauppaa?
Arviointi
Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti digitaalisen kaupan kehittämiseen liittyvää tietoa
e. arvioida teknologioiden merkitystä ja tarvetta digimarkkinoinnissa ja perustella sen käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
Edeltävä osaaminen
Alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen