Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen kaupan kehittäminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: DM00FS20

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi
Korkeakoulu
Peppi

Osaamistavoitteet

Osaat hahmottaa yrityksen asiakashankinnan ja myynnin prosessit ja arvioida teknologioiden hyödyntämisen tarvetta ja mahdollisuuksia prosesseissa.
Osaat tunnistaa ja analysoida verkkokaupan menestykseen vaikuttavia tekijöitä ja osaat kehittää verkkokauppaa.
Osaat tunnistaa keskeiset säännökset ja eettiset periaatteet, jotka ohjaavat omaa digimarkkinointia ja verkkokauppaa, ja osaat soveltaa niitä käytäntöön.

Sisältö

Miten kehittyviä teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää yrityksen asiakashankinnassa, myynnissä ja asiakaspalvelussa?
Mitkä ovat toimivan verkkokaupan osatekijät?
Miten verkkokaupan toimintaa kehitetään?
Mitkä keskeiset säännökset ohjaavat digimarkkinointia ja verkkokauppaa?

Arviointi

Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti digitaalisen kaupan kehittämiseen liittyvää tietoa
e. arvioida teknologioiden merkitystä ja tarvetta digimarkkinoinnissa ja perustella sen käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Edeltävä osaaminen

Alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun