Siirry suoraan sisältöön

Toimitusketjupalveluiden kehittäminenLaajuus (5 op)

Tunnus: LO00EZ36

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen logistiikassa ja toimitusketjuissa.
Ymmärrät (palvelujen) markkinoinnin peruskäsitteet ja -periaatteet, jotka pätevät myös logistisissa/toimitusketjutoiminnoissa.
Osaat suunnitella ja/tai kehittää logistiikka-/toimitusketjupalveluita asiakaslähtöisesti.

Sisältö

Mikä on asiakkaiden ja asiakastarpeiden merkitys logistiikassa ja toimitusketjuissa?
Mitkä ovat (palveluiden) markkinoinnin peruskäsitteet ja -periaatteet, jotka tulisi huomioida myös logistiikka-/toimitusketjupalveluissa?
Miten logistiikka- ja toimitusketjupalveluita suunnitellaan ja kehitetään asiakaslähtöisesti?