Toimitusketjupalveluiden kehittäminenLaajuus (5 op)
Tunnus: LO00EZ36
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Ymmärrät asiakaskeskeisyyden merkityksen logistiikassa ja toimitusketjuissa.
Ymmärrät (palvelujen) markkinoinnin peruskäsitteet ja -periaatteet, jotka pätevät myös logistisissa/toimitusketjutoiminnoissa.
Osaat suunnitella ja/tai kehittää logistiikka-/toimitusketjupalveluita asiakaslähtöisesti.
Sisältö
Mikä on asiakkaiden ja asiakastarpeiden merkitys logistiikassa ja toimitusketjuissa?
Mitkä ovat (palveluiden) markkinoinnin peruskäsitteet ja -periaatteet, jotka tulisi huomioida myös logistiikka-/toimitusketjupalveluissa?
Miten logistiikka- ja toimitusketjupalveluita suunnitellaan ja kehitetään asiakaslähtöisesti?