PromoottoriLaajuus (5 op)
Tunnus: KY00BH71
Laajuus
5 op
Osaamistavoitteet
Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.
Sisältö
Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?
Arviointikriteerit, hyvä (3)
c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti
Ilmoittautumisaika
26.08.2024 - 08.09.2024
Ajoitus
01.08.2024 - 31.07.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yhteisten opintojen koulutusyksikkö
Toimipiste
- Kotkan kampus
- Mikkelin kampus
- Kouvolan kampus
- Savonlinnan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 100
Opettaja
- Aki Ilmanen
- Tiina Luukkainen
- Helena Hämäläinen
Vastuuopettaja
Aki Ilmanen
Ryhmät
-
VV2024-2025Valinnaiset opinnot 2024-2025
Tavoitteet
Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.
Sisältö
Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso koostuu pääosin käytännön työtehtävistä, joista opiskelija voi valita mieluisimmat. Näitä ovat mm. työskentely oppilaitoksen markkinointipisteillä messuilla ja tapahtumissa, korkeakoulun sosiaalisen median kanavien päivittäminen, mainoskuvauksissa ja mainosvideokuvauksissa esiintyminen, markkinointivierailut 2. asteen oppilaitoksiin sekä muut markkinointiin ja viestintään liittyvät vaihtelevat tehtävät. Erilaisia työtilaisuuksia on tarjolla vuosittain kymmeniä, joten tarkoitus ei ole olla mukana kaikessa mahdollisessa, vaan valita itselle sopivia juttuja kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Opintojakso on hyvä jakaa useammalle vuodelle, koska yhden lukukauden tai edes lukuvuoden aikana voi olla hankala tehdä riittävää määrää työtehtäviä 5 opintopisteen suorittamiseen muun koulutyön kärsimättä. Opintojaksoa ei voi suorittaa osallistumatta opintojakson puitteissa tarjottaviin työtehtäviin. Lisätietoja opintojakson käytännön toteutuksesta: viestintäsuunnittelija Aki Ilmanen,aki.ilmanen@xamk.fi, 040508 1498.Koulutus toteutetaan kaikilla paikkakunnilla: Kotkassa, Kouvolassa, Mikkelissä ja Savonlinnassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti
Ilmoittautumisaika
21.08.2023 - 01.09.2023
Ajoitus
12.09.2023 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yhteisten opintojen koulutusyksikkö
Toimipiste
- Kotkan kampus
- Mikkelin kampus
- Kouvolan kampus
- Savonlinnan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 100
Opettaja
- Aki Ilmanen
- Tiina Luukkainen
- Helena Hämäläinen
Vastuuopettaja
Tiina Luukkainen
Ryhmät
-
VV2023-2024Valinnaiset opinnot 2023-2024
Tavoitteet
Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.
Sisältö
Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso koostuu pääosin käytännön työtehtävistä, joista opiskelija voi valita mieluisimmat. Näitä ovat mm. työskentely oppilaitoksen markkinointipisteillä messuilla ja tapahtumissa, korkeakoulun sosiaalisen median kanavien päivittäminen, mainoskuvauksissa ja mainosvideokuvauksissa esiintyminen, markkinointivierailut 2. asteen oppilaitoksiin sekä muut markkinointiin ja viestintään liittyvät vaihtelevat tehtävät. Erilaisia työtilaisuuksia on tarjolla vuosittain kymmeniä, joten tarkoitus ei ole olla mukana kaikessa mahdollisessa, vaan valita itselle sopivia juttuja kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Opintojakso on hyvä jakaa useammalle vuodelle, koska yhden lukukauden tai edes lukuvuoden aikana voi olla hankala tehdä riittävää määrää työtehtäviä 5 opintopisteen suorittamiseen muun koulutyön kärsimättä. Opintojaksoa ei voi suorittaa osallistumatta opintojakson puitteissa tarjottaviin työtehtäviin. Lisätietoja opintojakson käytännön toteutuksesta: viestintäsuunnittelija Aki Ilmanen,aki.ilmanen@xamk.fi, 040508 1498.Koulutus toteutetaan kaikilla paikkakunnilla: Kotkassa, Kouvolassa, Mikkelissä ja Savonlinnassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti
Ilmoittautumisaika
15.08.2022 - 26.08.2022
Ajoitus
29.08.2022 - 31.07.2023
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yhteisten opintojen koulutusyksikkö
Toimipiste
- Kotkan kampus
- Mikkelin kampus
- Kouvolan kampus
- Savonlinnan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 100
Opettaja
- Aki Ilmanen
- Tiina Luukkainen
- Helena Hämäläinen
Vastuuopettaja
Tiina Luukkainen
Ryhmät
-
VV2022-2023Valinnaiset opinnot 2022-2023
Tavoitteet
Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.
Sisältö
Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso koostuu pääosin käytännön työtehtävistä, joista opiskelija voi valita mieluisimmat. Näitä ovat mm. työskentely oppilaitoksen markkinointipisteillä messuilla ja tapahtumissa, korkeakoulun sosiaalisen median kanavien päivittäminen, mainoskuvauksissa ja mainosvideokuvauksissa esiintyminen, markkinointivierailut 2. asteen oppilaitoksiin sekä muut markkinointiin ja viestintään liittyvät vaihtelevat tehtävät. Erilaisia työtilaisuuksia on tarjolla vuosittain kymmeniä, joten tarkoitus ei ole olla mukana kaikessa mahdollisessa, vaan valita itselle sopivia juttuja kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Opintojakso on hyvä jakaa useammalle vuodelle, koska yhden lukukauden tai edes lukuvuoden aikana voi olla hankala tehdä riittävää määrää työtehtäviä 5 opintopisteen suorittamiseen muun koulutyön kärsimättä. Opintojaksoa ei voi suorittaa osallistumatta opintojakson puitteissa tarjottaviin työtehtäviin. Lisätietoja opintojakson käytännön toteutuksesta: viestintäsuunnittelija Aki Ilmanen,aki.ilmanen@xamk.fi, 040508 1498.Koulutus toteutetaan kaikilla paikkakunnilla: Kotkassa, Kouvolassa, Mikkelissä ja Savonlinnassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti
Ilmoittautumisaika
25.08.2021 - 31.08.2021
Ajoitus
01.09.2021 - 31.07.2022
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Yhteisten opintojen koulutusyksikkö
Toimipiste
- Kotkan kampus
- Mikkelin kampus
- Kouvolan kampus
- Savonlinnan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 100
Opettaja
- Aki Ilmanen
- Tiina Luukkainen
- Helena Hämäläinen
- Viveka Tiitola
- Miia Karttunen
Vastuuopettaja
Tiina Luukkainen
Ryhmät
-
VV2021-2022Valinnaiset opinnot 2021-2022
Tavoitteet
Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.
Sisältö
Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso koostuu pääosin käytännön työtehtävistä, joista opiskelija voi valita mieluisimmat. Näitä ovat mm. työskentely oppilaitoksen markkinointipisteillä messuilla ja tapahtumissa, korkeakoulun sosiaalisen median kanavien päivittäminen, mainoskuvauksissa ja mainosvideokuvauksissa esiintyminen, markkinointivierailut 2. asteen oppilaitoksiin sekä muut markkinointiin ja viestintään liittyvät vaihtelevat tehtävät. Erilaisia työtilaisuuksia on tarjolla vuosittain kymmeniä, joten tarkoitus ei ole olla mukana kaikessa mahdollisessa, vaan valita itselle sopivia juttuja kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Opintojakso on hyvä jakaa useammalle vuodelle, koska yhden lukukauden tai edes lukuvuoden aikana voi olla hankala tehdä riittävää määrää työtehtäviä 5 opintopisteen suorittamiseen muun koulutyön kärsimättä. Opintojaksoa ei voi suorittaa osallistumatta opintojakson puitteissa tarjottaviin työtehtäviin. Lisätietoja opintojakson käytännön toteutuksesta: viestintäsuunnittelija Aki Ilmanen,aki.ilmanen@xamk.fi, 040508 1498.Koulutus toteutetaan kaikilla paikkakunnilla: Kotkassa, Kouvolassa, Mikkelissä ja Savonlinnassa.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
c. hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia d. toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa f. toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti