Siirry suoraan sisältöön

Using animation editor inside Unreal EngineLaajuus (3 op)

Tunnus: VV00ED92

Laajuus

3 op

Osaamistavoitteet

Opiskelija tuntee Unreal Enginen animointiin liittyvät työkalut. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottoriin tuotuja animaatioita ja yhdistää niitä toimiviksi kokonaisuuksiksi hyödyntämällä niin animaatioeditoria kuin ohjelmointia.

Sisältö

Käydään läpi, mitkä ovat animaatioeditorin oleellisimmat valikot ja mitä ne pitävät sisällään. Opitaan, kuinka Unreal Engineen tuotua luurankomallia (Skeletal Mesh) voidaan muokata ja kuinka animaatioita voidaan ohjata ohjelmointia hyödyntämällä.

Esitietovaatimukset

Unreal Engine -Blueprint-ohjelmoinnin perusteet

Ilmoittautumisaika

16.12.2019 - 10.01.2020

Ajoitus

07.01.2020 - 08.03.2020

Laajuus

3 op

Virtuaaliosuus (op)

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Mikkelin kampus

Opetuskielet
  • Englanti
  • Suomi
Paikat

10 - 30

Tutkinto-ohjelma
  • Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
  • Juha Ojala
Vastuuhenkilö

Juha Ojala

Opiskelijaryhmät
  • VV2019-2020
    Valinnaiset opinnot 2019-2020

Tavoitteet

Opiskelija tuntee Unreal Enginen animointiin liittyvät työkalut. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottoriin tuotuja animaatioita ja yhdistää niitä toimiviksi kokonaisuuksiksi hyödyntämällä niin animaatioeditoria kuin ohjelmointia.

Sisältö

Käydään läpi, mitkä ovat animaatioeditorin oleellisimmat valikot ja mitä ne pitävät sisällään. Opitaan, kuinka Unreal Engineen tuotua luurankomallia (Skeletal Mesh) voidaan muokata ja kuinka animaatioita voidaan ohjata ohjelmointia hyödyntämällä.

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Unreal Engine -Blueprint-ohjelmoinnin perusteet