Using animation editor inside Unreal Engine (3 op)
Toteutuksen tunnus: VV00ED92-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
16.12.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
07.01.2020 - 08.03.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Mikkelin kampus
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Paikat
- 10 - 30
- Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
- Opettajat
- Juha Ojala
- Vastuuopettaja
- Juha Ojala
- Ryhmät
-
VV2019-2020Valinnaiset opinnot 2019-2020
- Opintojakso
- VV00ED92
Tavoitteet
Opiskelija tuntee Unreal Enginen animointiin liittyvät työkalut. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottoriin tuotuja animaatioita ja yhdistää niitä toimiviksi kokonaisuuksiksi hyödyntämällä niin animaatioeditoria kuin ohjelmointia.
Sisältö
Käydään läpi, mitkä ovat animaatioeditorin oleellisimmat valikot ja mitä ne pitävät sisällään. Opitaan, kuinka Unreal Engineen tuotua luurankomallia (Skeletal Mesh) voidaan muokata ja kuinka animaatioita voidaan ohjata ohjelmointia hyödyntämällä.
Arviointi
Arvioidaan lopputehtävän koodi ja animaatioiden toimivuus.
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Unreal Engine -Blueprint-ohjelmoinnin perusteet