Using animation editor inside Unreal Engine (3 op)
Toteutuksen tunnus: VV00ED92-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ajoitus
07.01.2020 - 08.03.2020
Opintopistemäärä
3 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
- Englanti
- Suomi
Paikat
10 - 30
Koulutus
- Tietojenkäsittelyn koulutus
Opettaja
- Juha Ojala
Vastuuopettaja
Juha Ojala
Ryhmät
-
VV2019-2020Valinnaiset opinnot 2019-2020
Tavoitteet
Opiskelija tuntee Unreal Enginen animointiin liittyvät työkalut. Opiskelija osaa hyödyntää pelimoottoriin tuotuja animaatioita ja yhdistää niitä toimiviksi kokonaisuuksiksi hyödyntämällä niin animaatioeditoria kuin ohjelmointia.
Sisältö
Käydään läpi, mitkä ovat animaatioeditorin oleellisimmat valikot ja mitä ne pitävät sisällään. Opitaan, kuinka Unreal Engineen tuotua luurankomallia (Skeletal Mesh) voidaan muokata ja kuinka animaatioita voidaan ohjata ohjelmointia hyödyntämällä.
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Unreal Engine -Blueprint-ohjelmoinnin perusteet