Special questions in client serviceLaajuus (5 cr)
Code: GE00DI32
Credits
5 op
Teaching language
- Finnish
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.
Materials
Ei muita opintojaksoon liittyviä opintoja.
Enrollment
04.11.2024 - 17.11.2024
Timing
03.02.2025 - 31.03.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
- Degree Programme in Elderly Care
Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
Teacher in charge
Ann-Mari Sippu
Groups
-
GEKV22SMElderly care, part-time studies
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Opiskelumateriaali
Opiskelumateriaali ilmoitetaan Learn-pohjalla. Materiaali koostuu pääsääntöisesti sähköisestä aineistoista.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojaksolla työkennellään opintojakson keskeisten sisältöjen parissa.
Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy kolme Microsoft Teams webinaaria, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
Opintojakson tarkempi aikataulu ilmoitetaan toteutuksen Learn-pohjalla.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksoon ei liitty TKI toimintaa. Työelämäyhteistyö toutuu työelämälähtöisin esimerkein.
Tentit ja muut määräajat
Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.
Kansainvälinen yhteistyö
Opintojakso ei sisällä kansainvälistä yhteistyötä.
Opiskelijan työmäärä
1 op vastaa noin 27 tuntia opiskelijan työtä. Opintojakson laskennallinen työmäärä on yhteensä 135 tuntia.
Työmäärä kuitenkin riippuu opiskelumenetelmistä ja aiemmasta osaamisesta
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.
Enrollment
06.11.2023 - 17.11.2023
Timing
04.03.2024 - 26.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 50
Degree programmes
- Degree Programme in Elderly Care
Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
Teacher in charge
Ann-Mari Sippu
Groups
-
GEKV21SMElderly care, part-time studies
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Opiskelumateriaali
Learn-pohjalla olevat materiaalit lisälähteineen.
Yksilölliset oppimisväylät
Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy kaksi Microsoft Teams webinaaria, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
TKI ja työelämäyhteistyö
Ei sisällä.
Tentit ja muut määräajat
Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.
Kansainvälinen yhteistyö
Ei sisällä.
Opiskelijan työmäärä
5 x 27 = 135h opiskelija työtä
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.
Enrollment
07.11.2022 - 18.11.2022
Timing
01.03.2023 - 30.04.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
- Degree Programme in Elderly Care
Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
Teacher in charge
Ann-Mari Sippu
Groups
-
GEKV20SMElderly care, part-time studies
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Opiskelumateriaali
Learn-pohjalla olevat materiaalit lisälähteineen.
Yksilölliset oppimisväylät
Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy kaksi Microsoft Teams webinaaria, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
TKI ja työelämäyhteistyö
Ei sisällä.
Tentit ja muut määräajat
Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.
Kansainvälinen yhteistyö
Ei sisällä.
Opiskelijan työmäärä
5 x 27 = 135h opiskelija työtä
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.
Enrollment
08.11.2021 - 21.11.2021
Timing
24.01.2022 - 31.03.2022
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
30 - 50
Degree programmes
- Degree Programme in Elderly Care
Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
Teacher in charge
Ann-Mari Sippu
Groups
-
GEKV19SMElderly care, part-time studies
Objective
Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.
Content
What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?
Opiskelumateriaali
Learn-pohjassa olevat materiaalit lisälähteineen.
Yksilölliset oppimisväylät
Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy yksi Microsoft Teams webinaari, itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
Tentit ja muut määräajat
Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.
Opiskelijan työmäärä
5 x 27 = 135h opiskelija työtä
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.
Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.
Qualifications
Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.