Siirry suoraan sisältöön

Oppilaitos toimintaympäristönäLaajuus (5 op)

Tunnus: AV00EV45

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä

Sisältö

Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?

Ajoitus

04.03.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Olli Rissanen
Vastuuopettaja

Olli Rissanen

Ryhmät
  • AVKOKUOS24
    Avoin AMK: Kouluhyvinvoinnin ja kuraattorityön osaaja, 30 op

Tavoitteet

Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä

Sisältö

Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?

Ajoitus

04.03.2024 - 30.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Olli Rissanen
Vastuuopettaja

Olli Rissanen

Ryhmät
  • AVKOKUOS24
    Avoin AMK: Kouluhyvinvoinnin ja kuraattorityön osaaja, 30 op

Tavoitteet

Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä

Sisältö

Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?