School as an environmentLaajuus (5 cr)
Code: AV00EV45
Credits
5 op
Objective
Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä
Content
Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?
Timing
04.03.2024 - 30.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Teachers
- Olli Rissanen
Teacher in charge
Olli Rissanen
Groups
-
AVKOKUOS24Avoin AMK: Kouluhyvinvoinnin ja kuraattorityön osaaja, 30 op
Objective
Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä
Content
Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?
Timing
04.03.2024 - 30.04.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Open UAS and Continuing education
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Teachers
- Olli Rissanen
Teacher in charge
Olli Rissanen
Groups
-
AVKOKUOS24Avoin AMK: Kouluhyvinvoinnin ja kuraattorityön osaaja, 30 op
Objective
Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä
Content
Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?