Skip to main content

School as an environmentLaajuus (5 cr)

Code: AV00EV45

Credits

5 op

Objective

Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä

Content

Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?

Timing

04.03.2024 - 30.04.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Open UAS and Continuing education

Campus

Ecampus

Teaching languages
  • Finnish
Teachers
  • Olli Rissanen
Teacher in charge

Olli Rissanen

Groups
  • AVKOKUOS24
    Avoin AMK: Kouluhyvinvoinnin ja kuraattorityön osaaja, 30 op

Objective

Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä

Content

Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?

Timing

04.03.2024 - 30.04.2024

Number of ECTS credits allocated

5 op

Virtual portion

5 op

Mode of delivery

Distance learning

Unit

Open UAS and Continuing education

Campus

Ecampus

Teaching languages
  • Finnish
Teachers
  • Olli Rissanen
Teacher in charge

Olli Rissanen

Groups
  • AVKOKUOS24
    Avoin AMK: Kouluhyvinvoinnin ja kuraattorityön osaaja, 30 op

Objective

Hahmotat ja ymmärrät suomalaisen koulujärjestelmän toimintaperiaatteet
Perehdyt keskeiseen lainsäädäntöön
Ymmärrät moniammatillisen työskentelyn merkityksen ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä

Content

Minkälainen on suomalainen koulujärjestelmä?
Miten lainsäädäntö ja opetussuunnitelmat sekä muut eri asiakirjat ohjaavat oppilaitostyötä?
Mitkä ovat moniammatillisen työskentelyn merkitys ja mahdollisuudet oppilaitostyöskentelyssä?