Siirry suoraan sisältöön

Kokemus- ja hyvinvointipalvelutLaajuus (5 op)

Tunnus: AV00ES67

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • englanti

Osaamistavoitteet

Syvennät ymmärrystä elämyksen eri elementeistä palvelun tuottamisessa
Osaat soveltaa elämyksellisten palvelujen kehittämiseen liittyviä eri teorioita ja malleja
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää elämyksellisiä palveluja

Sisältö

Mistä elementeistä elämys koostuu?
Miten elämykset voivat parantaa palvelukonseptien kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot elämyksellisen palvelun kehittämisessä?

Ajoitus

22.01.2024 - 08.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Avoin ammattikorkeakoulu
  • Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Tavoitteet

Syvennät ymmärrystä elämyksen eri elementeistä palvelun tuottamisessa
Osaat soveltaa elämyksellisten palvelujen kehittämiseen liittyviä eri teorioita ja malleja
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää elämyksellisiä palveluja

Sisältö

Mistä elementeistä elämys koostuu?
Miten elämykset voivat parantaa palvelukonseptien kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot elämyksellisen palvelun kehittämisessä?

Arviointiasteikko

1-5

Ajoitus

01.09.2023 - 10.12.2023

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet
  • Englanti
Koulutus
  • Avoin ammattikorkeakoulu
  • Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
  • Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja

Kirsi Kuusisto

Ryhmät
  • AVKKDIPLTOURISM23
    Diploma of higher education in tourism and service business management

Tavoitteet

Syvennät ymmärrystä elämyksen eri elementeistä palvelun tuottamisessa
Osaat soveltaa elämyksellisten palvelujen kehittämiseen liittyviä eri teorioita ja malleja
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää elämyksellisiä palveluja

Sisältö

Mistä elementeistä elämys koostuu?
Miten elämykset voivat parantaa palvelukonseptien kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot elämyksellisen palvelun kehittämisessä?

Arviointiasteikko

1-5