Kokemus- ja hyvinvointipalvelutLaajuus (5 op)
Tunnus: AV00ES67
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- englanti
Osaamistavoitteet
Syvennät ymmärrystä elämyksen eri elementeistä palvelun tuottamisessa
Osaat soveltaa elämyksellisten palvelujen kehittämiseen liittyviä eri teorioita ja malleja
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää elämyksellisiä palveluja
Sisältö
Mistä elementeistä elämys koostuu?
Miten elämykset voivat parantaa palvelukonseptien kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot elämyksellisen palvelun kehittämisessä?
Ajoitus
22.01.2024 - 08.12.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
- Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja
Kirsi Kuusisto
Tavoitteet
Syvennät ymmärrystä elämyksen eri elementeistä palvelun tuottamisessa
Osaat soveltaa elämyksellisten palvelujen kehittämiseen liittyviä eri teorioita ja malleja
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää elämyksellisiä palveluja
Sisältö
Mistä elementeistä elämys koostuu?
Miten elämykset voivat parantaa palvelukonseptien kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot elämyksellisen palvelun kehittämisessä?
Arviointiasteikko
1-5
Ajoitus
01.09.2023 - 10.12.2023
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
Opettaja
- Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja
Kirsi Kuusisto
Ryhmät
-
AVKKDIPLTOURISM23Diploma of higher education in tourism and service business management
Tavoitteet
Syvennät ymmärrystä elämyksen eri elementeistä palvelun tuottamisessa
Osaat soveltaa elämyksellisten palvelujen kehittämiseen liittyviä eri teorioita ja malleja
Osaat suunnitella, toteuttaa ja kehittää elämyksellisiä palveluja
Sisältö
Mistä elementeistä elämys koostuu?
Miten elämykset voivat parantaa palvelukonseptien kilpailukykyä?
Mitkä ovat keinot elämyksellisen palvelun kehittämisessä?
Arviointiasteikko
1-5