Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin perusteetLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: L80A402

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat kuvata markkinoinnin osa-alueet ja niiden tavoitteet. Osaat arvioida digitaalisen toimintaympäristön vaikutuksia organisaation markkinointiin. Osaat soveltaa markkinoinnin kilpailukeinoja erilaisissa organisaatioissa.

Sisältö

Mikä on markkinoinnin tavoite ja merkitys organisaation toiminnassa? Mistä muodostuu markkinoinnin toimintaympäristö ja keitä ovat keskeiset toimijat? Miten digitaalinen talous vaikuttaa markkinointiin? Mitä ovat markkinoinnin peruskilpailukeinot? Miten markkinoinnin peruskilpailukeinoja käytetään organisaation tavoitteiden saavuttamiseksi?

Edeltävä osaaminen

Ei edellytä aiempaa osaamista

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a) osaat käyttää johdonmukaisesti markkinoinnin perusteisiin liittyviä käsitteitä b) osaat etsiä tietoa markkinoinnin suunnittelun tueksi alan keskeisistä tietolähteistä c) osaat hahmottaa markkinoinnin kokonaisuuden: kilpailukeinot, tavoitteet, toimijat ja toimintaympäristön e) osaat soveltaa keskeisiä markkinoinnin perustoimintamalleja ja menetelmiä

Siirry alkuun