Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiviestintäLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: L80C409

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Käytät johdonmukaisesti integroituun markkinointiviestintään liittyviä käsitteitä Osaat suunnitella ja käyttää tarkoituksenmukaisesti markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille viestinnän tavoitteiden mukaisesti Osaat laatia integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman Osaat toimia tavoitteellisesti suunnitteluryhmässä Osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti   

Sisältö

Mitkä ovat markkinointiviestinnän tavoitteet,  kohderyhmät ja keinot? Mitä markkinointiviestinnän eri keinojen -  visuaalisen ilmeen, mainonnan, myynninedistämisen, suhde- ja tiedotustoiminnan, sponsoroinnin jne. suunnitteluun sisältyy? Miten laaditaan kokonaisvaltainen integroitu markkinointiviestintäsuunnitelma tuotteelle/palvelulle? Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet?   

Edeltävä osaaminen

Markkinoinnin perusteet 

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a) osaat käyttää johdonmukaisesti integroituun markkinointiviestintään liittyviä käsitteitä c) osaat hahmottaa markkinointiviestinnän eri keinojen suunnitteluun liittyvät tehtäväkokonaisuudet e) osaat laatia integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman tuotteelle/palvelulle f) osaat toimia tavoitteellisesti suunnitteluryhmässä         g) osaat toimia markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaisesti 

Siirry alkuun