Digitaalinen markkinointiviestintäLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: L80C500
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaat suunnitella ja käyttää digitaalisen markkinointiviestinnän eri keinoja eri kohderyhmille ottaen huomioon viestinnän tavoitteet, sanoman ja mittarit Osaat laatia integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman Osaat kuvankäsittelyn ja taiton tekniset perustaidot Osaat ottaa huomioon eettiset periaatteet markkinointiviestinnän suunnittelussa
Sisältö
Mitä tarkoittavat integroitu markkinointiviestintä ja digitaalinen markkinointiviestintä? Mitä markkinointiviestinnän suunnitteluun sisältyy? Miten sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointiviestinnässä? Miten kuvankäsittely- ja taitto-ohjelmia hyödynnetään? Miten digitaalista markkinointiviestintää seurataan ja mitataan? Millaiset ovat markkinointiviestinnän eettiset periaatteet? Miten laaditaan integroitu markkinointiviestintäsuunnitelma tuotteelle/palvelulle?
Arviointi
a) osaat käyttää markkinointiviestinnän ammattikäsitteitä asiantuntevasti
c) osaat laatia integroidun markkinointiviestintäsuunnitelman tuotteelle/ palvelulle
e) osaat käyttää keskeisiä digitaalisen markkinointiviestinnän menetelmiä ja ohjelmistoja
g) osaat perustella toimintaasi markkinointiviestinnän eettisten periaatteiden mukaan
Edeltävä osaaminen
E-markkinointi