Siirry suoraan sisältöön

Elämys- ja palveluliiketoiminnan strateginen johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: M84B002

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

Osaat hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti elämys- ja palveluliiketoiminnan strategisessa johtamisessa tarvittavaa tietoa. Osaat kuvata strategisen johtamisen merkityksen, tavoitteet ja prosessit sekä elämys- ja palveluliiketoiminnassa. Osaat käyttää strategisen johtamisen keskeisiä malleja, työvälineitä ja tekniikoita palveluorganisaation johtamisessa ja kehittämisessä.

Sisältö

Kuinka hankit, käsittelet, tuotat ja arvioit elämys- ja palveluliiketoiminnan strategisessa johtamisessa tarvittavaa tietoa? Mikä on strategisen johtamisen merkitys elämys- ja palveluliiketoiminnassa? Mitkä ovat strategisen johtamisen tavoitteet, keskeiset mallit ja prosessit? Kuinka käytät strategisen johtamisen keskeisiä malleja, työvälineitä ja tekniikoita palveluyrityksen johtamisessa ja kehittämisessä

Edeltävä osaaminen

Ei edellytä aiempaa osaamista

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Opiskelija osaa a) hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista elämys- ja palveluliiketoiminnan strategisessa johtamisessa tarvittavaa tietoa c) arvioida ja johtaa itsenäisesti elämys- ja palveluliiketoimintaa organisaation strategiaa noudattaen e) arvioida strategisen johtamisen merkitystä, tavoitteita ja prosesseja ja perustella niiden käyttöä elämys- ja palveluliiketoiminnan johtamisessa ja kehittämisessä

Siirry alkuun