Elämys- ja palveluliiketoiminnan strateginen johtaminenLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: M84B002
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
Osaamistavoitteet
Osaat hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti elämys- ja palveluliiketoiminnan strategisessa johtamisessa tarvittavaa tietoa. Osaat kuvata strategisen johtamisen merkityksen, tavoitteet ja prosessit sekä elämys- ja palveluliiketoiminnassa. Osaat käyttää strategisen johtamisen keskeisiä malleja, työvälineitä ja tekniikoita palveluorganisaation johtamisessa ja kehittämisessä.
Sisältö
Kuinka hankit, käsittelet, tuotat ja arvioit elämys- ja palveluliiketoiminnan strategisessa johtamisessa tarvittavaa tietoa? Mikä on strategisen johtamisen merkitys elämys- ja palveluliiketoiminnassa? Mitkä ovat strategisen johtamisen tavoitteet, keskeiset mallit ja prosessit? Kuinka käytät strategisen johtamisen keskeisiä malleja, työvälineitä ja tekniikoita palveluyrityksen johtamisessa ja kehittämisessä
Edeltävä osaaminen
Ei edellytä aiempaa osaamista
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa a) hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista elämys- ja palveluliiketoiminnan strategisessa johtamisessa tarvittavaa tietoa c) arvioida ja johtaa itsenäisesti elämys- ja palveluliiketoimintaa organisaation strategiaa noudattaen e) arvioida strategisen johtamisen merkitystä, tavoitteita ja prosesseja ja perustella niiden käyttöä elämys- ja palveluliiketoiminnan johtamisessa ja kehittämisessä