Siirry suoraan sisältöön

Kannattava markkinointi (2op)

Opintojakson tunnus: 399101410

Opintojakson perustiedot


Laajuus
2 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa - tunnistaa markkinoinnin kannattavuuteen vaikuttavat seikat - arvioida markkinoinnin kilpailukeinoratkaisuja kannattavuuden näkökulmasta - laatia viestintäbudjetin - laskea markkinoinnin kannattavuuden tunnusluvut

Sisältö

- tuote, hinta, jakelutie ja viestintä kannattavuuden näkökulmasta - kannattavat asiakkuudet - tehokas markkinoinnin suunnittelu - markkinointikustannukset, markkinoinnin budjetointi - markkinoinnin tunnusluvut

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Kiitettävä (5), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1); hylätty

Siirry alkuun