Siirry suoraan sisältöön

MarkkinointiLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: 204501510

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa: selvittää ulkoisen toimintaympäristön osatekijät ja niiden vaikutuksen markkinoinnin suunnittelussa analysoida asiakkaan ostokäyttäytymiseen vaikuttavia seikkoja tunnistaa asiakaslähtöisyyden merkityksen markkinoinnissa selittää segmentointiperusteet ja niiden käytön kohdemarkkinoiden valinnassa  

Sisältö

markkinoinnin tehtävävät asiakaslähtöinen markkinointi kokonaiskuva markkinoinnista ostokäyttäytyminen segmentointi  

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Kiitettävä (5), hyvä (4-3), tyydyttävä (2-1), hylätty (0)

Siirry alkuun