Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen ammattilainenLaajuus (3 op)

Opintojakson tunnus: AV00EV58

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

• Tiedostat asiakaslähtöisyyden merkityksen ihmisten kohtaamisessa ja työn suunnittelussa
• Osaat jalostaa omaa ammatillisuuttasi asiakaslähtöiseksi toiminnaksi
• Pystyt arvottamaan palvelut asiakaslähtöisesti
• Tiedostat ammattiuteliaisuuden merkityksen työn innostajana

Sisältö

Asiakaslähtöisyys, ammatillisuus, ammattiuteliaisuus
• Mitä on ammatillisuus, asiakaslähtöisyys ja ammattiuteliaisuus?
• Miten edistät oman ammattialasi ammatillisuutta?
• Miten yhteiskunnan muuttuminen vaikuttaa asiantuntijuuteemme?
• Mitä on ammattiuteliaisuus ja miten se motivoi työn kehittämiseen?

Lisätiedot

Kohderyhmä: Kaikki asiasta kiinnostuneet. Motivoitunut työntekijä on arvokas omalle työyhteisölleen. Kohtaat asiakkaita työssäsi ja haluat herätellä itsestäsi asiakaslähtöisen ammattilaisen. Sinua kiinnostaa oman ammattialasi kehitys ja olet utelias yhdistämään eri alojen tietämystä.

Siirry alkuun