Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja ravitsemisalan asiakaskokemuksen tutkimuksellinen kehittäminen (5op)

Opintojakson tunnus: PG00EX38

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
englanti

Osaamistavoitteet

Tunnet asiakaskokemuksen muodostumisen psykologisia perusteita.

Tunnet erilaisia asiakaskokemuksen tutkimuksen ja kehittämisen malleja ja menetelmiä.

Osaat suunnitella asiakaskokemustutkimuksen, toteuttaa sen ja hyödyntää tuloksia palveluliiketoiminnan kehittämisessä.

Osaat rakentaa palvelualan yritykseen sopivan asiakaskokemuksen kehittämissuunnitelman.

Sisältö

Miten ihmisen asiakaskokemus muodostuu?

Mitkä ovat asiakaskokemuksen tutkimuksen ja kehittämisen erilaiset mallit ja menetelmät?

Miten asiakaskokemustutkimus suunnitellaan ja toteutetaan?

Miten tutkimusta hyödynnetään yrityksen asiakaskokemuksen kehittämisessä strategiatasolla ja päivittäisjohtamisessa?

Arviointi

Opiskelija osaa
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan

b. ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa

d. vastata ja kehittää toimintoja itsenäisesti

f. työskennellä itsenäisesti alan asiantuntijatehtävissä tai yrittäjänä

Siirry alkuun