Markkinoinnin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: MB00ED82-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
10.01.2022 - 23.01.2022
Ajoitus
03.02.2022 - 31.05.2022
Opintopistemäärä
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Koulutus
- Master's Degree Programme in International Business Management
Opettaja
- Pia Jääskeläinen
Vastuuopettaja
Pia Jääskeläinen
Ryhmät
-
MBKV22KYInternational business management, master studies
Tavoitteet
Osaat kehittää ja toteuttaa markkinointistrategian.
Osaat tunnistaa linkin markkinointistrategian ja myyntistrategian välillä.
Opit brändinhallinnan keskeiset piirteet ja pystyt hyödyntämään niitä ammatillisella alalla.
Tiedät kuinka käyttää markkinointityökaluja ja miten arvioida markkinoinnin suorituskykyä.
Sisältö
Kuinka kehittää ja toteuttaa markkinointistrategia?
Mikä on markkinointistrategian ja myyntistrategian välinen yhteys?
Mitkä ovat brändinhallinnan pääpiirteet?
Mitkä ovat markkinointityökalut ja kuinka arvioida markkinoinnin suorituskykyä?
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta