Siirry suoraan sisältöön

Brändin rakentaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: PA00DF14-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.11.2021 - 21.11.2021

Ajoitus

10.01.2022 - 31.05.2022

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

TKI-osuus

1 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 32

Koulutus

  • Palvelumuotoilun koulutus

Opettaja

  • Minna Pimiä

Vastuuopettaja

Minna Pimiä

Ryhmät

  • PAKV21KM
    Palvelumuotoilu, monimuoto

Tavoitteet

Ymmärrät asiakasarvon syntyprosessin ja osaat ottaa sen huomioon luodessaan markkinointisuunnitelmia.
Ymmärrät brändin hallinnan keskeisen roolin.
Osaat käyttää eri työkaluja kehittäessään ja vahvistaessaan yrityksen brändia.
Osaat luoda sopivia brändistrategioita ja toteuttaa niitä.
Osaat tehdä sopivia brändiviestintäsuunnitelmia ja toteuttaa niitä tehokkaasti.

Sisältö

Mistä asiakasarvo muodostuu ja miten se otetaan huomioon luotaessa markkinointisuunnitelmia?
Mikä on brändin hallinnan keskeinen rooli?
Mitä eri työkaluja on olemassa ja miten niitä käytetään kehitettäessä ja vahvistaessa yrityksen brändiä?
Miten brändistrategioita luodaan ja toteutetaan?
Miten brändiviestintäsuunnitelmia tehdään ja kuinka niitä hyödynnetään tehokkaasti?

Opiskelumateriaali

Learn alustalla oleva materiaali. Internet lähteet. Juha Pohjola; Bändin ilmeen johtaminen, 2019. Alina Wheeler, Debbie Millman; Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team 2017.

Yksilölliset oppimisväylät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Työjärjestyksen mukainen lähiopetus ja ohjaus, sekä itsenäinen työskentely.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Osaamisen näyttö.

Työhön integroitu oppimisväylä:
Hyväksiluku tai osittainen hyväksiluku.

TKI ja työelämäyhteistyö

Tällä hetkellä ei ole tiedossa työelämäyhteistyötä tämän toteutuksen yhteydessä.

Arviointiasteikko

1-5