Siirry suoraan sisältöön

Pelien ekosysteemi (5 op)

Toteutuksen tunnus: PO00DN32-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

15.08.2020 - 04.09.2020

Ajoitus

26.10.2020 - 18.12.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

1 op

TKI-osuus

3 op

Toteutustapa

80 % Lähiopetus, 20 % Etäopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 30

Koulutus

  • Peliohjelmoinnin koulutus

Opettaja

  • Niina Mässeli
  • Pekka Vilpponen

Vastuuopettaja

Niina Mässeli

Ryhmät

  • POKT19SP
    Peliohjelmointi, päivätoteutus

Tavoitteet

Opiskelija tietää peliteollisuuden erilaiset rahoitusmallit sekä ymmärtää peliyrityksen talouden perusteet.
Opiskelija osaa valita oikeat julkaisualustat tuotteelleen sekä ymmärtää erilaisten kulttuurien vaikutuksen pelien ansaintalogiikkaan.

Sisältö

Pelin hinta, markkinointi, julkaiseminen, kaupallistaminen, kustannuslaskenta

Opiskelumateriaali

Opiskelumateriaali julkaistaan moodlessa.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä: Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua.

Yksilölliset oppimisväylät

Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten, mahdolliset ryhmätyöt ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Opiskelijan työmäärä

135 tuntia, joista lähiopetusta noin 56 tuntia

Arviointiasteikko

1-5