Game programming project 3 (5 cr)
Code: TI00CW63-3001
General information
Enrollment
15.08.2019 - 30.08.2019
Timing
01.08.2019 - 31.12.2019
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
1 op
RDI portion
5 op
Mode of delivery
80 % Contact teaching, 20 % Distance learning
Unit
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Campus
Kotka Campus
Teaching languages
- Finnish
Degree programmes
- Degree Programme in Information Technology
Teachers
- Niina Mässeli
- Marko Oras
- Pekka Vilpponen
Teacher in charge
Niina Mässeli
Groups
-
TIKT17SPPELITIKT17SPPELI
Objective
You know how to apply your skills and know-how in a large multidimensional development project.
You know how to create a small playable game in a team.
You know how to utilize information from trusted information sources.
Content
What kind of features does the game engine offer?
How to use game engine features in your project?
How to utilize softwares in your game development process?
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua. Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit
työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.
Completion alternatives
Suoritustavasta sovittava ennen opintojakson alkua. Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit
työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.
Opiskelijan työmäärä
135 tuntia.
Evaluation scale
Approved/Failed
Assessment methods and criteria
Harjoitustyöt ja arviointikeskustelut.
Assessment criteria, good (3-4)
a. use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
e. choose appropriate models, methods, software and techniques according to
the purpose and justify these choices.
f. promote teams’ goal-oriented operation.
Qualifications
Game programming patterns