Asiakkuuksien johtaminen digiliiketoiminnassa (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00DA75-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
15.02.2021 - 16.05.2021
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Heli Kesämaa
Vastuuopettaja
Heli Kesämaa
Ryhmät
-
AVKKDIPLJOHT20KAvoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi
Tavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Sisältö
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Opiskelumateriaali
Pääosa opintojakson aineistoista on Learn-alustalla. Opettaja ilmoittaa muusta mahdollisesta hankittavasta kirjallisuudesta ennen opintojakson aloitusta.
Tentit ja muut määräajat
Opintojakson tehtävät, tentit ja muut suoritukset tehdään erikseen annettavan aikataulun mukaan. Suoritukset aikataulutetaan koko opintojakson ajalle. Aikataulut ja suoritustavat kerrotaan kurssin aloituksessa.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä 5 op = noin 130 h.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakson Learn-alusta avataan 15.2.2021. Opettaja lähettää osallistujille sähköpostilla helmikuun alussa alkuinfon ja avaimen alustalle.
Opettaja on Heli Kesämaa, heli.kesamaa@xamk.fi puh. 050 591 3215.
Arviointiasteikko
1-5
Lisätiedot
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.