Peliohjelmointi (4 op)
Toteutuksen tunnus: AV00EJ10-3002
Toteutuksen perustiedot
Ajoitus
01.01.2022 - 30.11.2022
Opintopistemäärä
4 op
Virtuaaliosuus
4 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Opettaja
- Jukka Selin
Vastuuopettaja
Jukka Selin
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmointiin ja Unity-pelimoottoriin hieman laajemmin ja
toteuttaa Unity -pelimoottorin avulla 2D- ja 3D-pelejä ja erilaisten kohteiden pelillistämisiä.
Sisältö
• Tarvittaessa Unity-pelimoottorin pieni kertaus
• C#-ohjelmointikieli
• 2D-peliohjelmointi Unity-pelimoottorilla
• 3D-peliohjelmointi Unity-pelimoottorilla
• Hieman pelillistämisestä
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso on tarjolla:
- Avoimen AMKin opiskelojoille
- CampusOnlineopiskeljoille
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Esitietovaatimukset
Johdatus peliohjelmointiin tai vastaavat tiedot.