Siirry suoraan sisältöön

Peliohjelmointi (4 op)

Toteutuksen tunnus: AV00EJ10-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus

01.01.2022 - 30.11.2022

Opintopistemäärä

4 op

Virtuaaliosuus

4 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Avoin AMK ja täydennyskoulutus

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Koulutus

  • Avoin ammattikorkeakoulu

Opettaja

  • Jukka Selin

Vastuuopettaja

Jukka Selin

Tavoitteet

Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmointiin ja Unity-pelimoottoriin hieman laajemmin ja
toteuttaa Unity -pelimoottorin avulla 2D- ja 3D-pelejä ja erilaisten kohteiden pelillistämisiä.

Sisältö

• Tarvittaessa Unity-pelimoottorin pieni kertaus
• C#-ohjelmointikieli
• 2D-peliohjelmointi Unity-pelimoottorilla
• 3D-peliohjelmointi Unity-pelimoottorilla
• Hieman pelillistämisestä

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso on tarjolla:
- Avoimen AMKin opiskelojoille
- CampusOnlineopiskeljoille

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Esitietovaatimukset

Johdatus peliohjelmointiin tai vastaavat tiedot.