Siirry suoraan sisältöön

Multichannel strategies (5 op)

Toteutuksen tunnus: TL00CV23-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

16.12.2019 - 10.01.2020

Ajoitus

27.01.2020 - 04.05.2020

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

TKI-osuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Koulutus

  • Tulevaisuuden liiketoiminnan johtamisen koulutus (ylempi amk)

Opettaja

  • Heli Kesämaa

Vastuuopettaja

Heli Kesämaa

Ryhmät

  • TLMI19SY
    Tulevaisuuden liiketoiminnan johtaminen, ylempi

Tavoitteet

You can analyze and draw conclusions regarding the effects of the digital competitive environment to the marketing of a company.
You can identify and evaluate customers’ needs for omnichannel service
You can evaluate and plan how to improve business with multichannel strategies.
You can choose and apply various means to produce multichannel customer service and you can justify your choices.

Sisältö

How does the digital competitive environment affect a company’s marketing?
How to utilize multichannel strategies in sales, delivery, communication and customer service?
How to identify customers’ needs and wants for omnichannel service?
What are benefits and challenges of multichannel marketing?

Arviointiasteikko

1-5

Lisätiedot

- On-line course
- Instruction language is English.