Multichannel strategies (5 op)
Toteutuksen tunnus: TL00CV23-3004
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ajoitus
27.01.2020 - 04.05.2020
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
- Tulevaisuuden liiketoiminnan johtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettaja
- Heli Kesämaa
Vastuuopettaja
Heli Kesämaa
Ryhmät
-
TLMI19SYTulevaisuuden liiketoiminnan johtaminen, ylempi
Tavoitteet
You can analyze and draw conclusions regarding the effects of the digital competitive environment to the marketing of a company.
You can identify and evaluate customers’ needs for omnichannel service
You can evaluate and plan how to improve business with multichannel strategies.
You can choose and apply various means to produce multichannel customer service and you can justify your choices.
Sisältö
How does the digital competitive environment affect a company’s marketing?
How to utilize multichannel strategies in sales, delivery, communication and customer service?
How to identify customers’ needs and wants for omnichannel service?
What are benefits and challenges of multichannel marketing?
Arviointiasteikko
1-5
Lisätiedot
- On-line course
- Instruction language is English.