Siirry suoraan sisältöön

Palvelumuotoilu liiketoiminnassaLaajuus (5 op)

Tunnus: IB00FM76

Laajuus

5 op

Osaamistavoitteet

Osaat kuvata käyttäjälähtöisen palvelumuotoiluprosessin liiketoiminnan kehittämisessä.
Osaat tunnistaa ja kuvata tärkeimmät sidosryhmät palvelun kehittämisessä.
Osaat hankkia käyttäjäymmärrystä palvelun suunnitteluprosessin tueksi.
Osaat kehittää ja kuvata palvelukonsepteja.

Sisältö

Mitä palvelumuotoilu on ja mihin sitä tarvitaan liiketoiminnassa?
Miten sidosryhmäkarttoja muodostetaan palvelun kehittämisessä?
Miten eri käyttäjätiedon keräämisen menetelmiä ja työkaluja käytetään palvelun kehittämisessä?
Miten palvelukonsepteja kehitetään, prototyypitetään ja testataan?