Siirry suoraan sisältöön

Game Programming Now (5 op)

Toteutuksen tunnus: 206102714-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2018 - 07.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2018 - 31.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Pekka Vilpponen
Ryhmät
TI15SPELI
TI15 Peliohjelmointi
Opintojakso
206102714
Toteutukselle 206102714-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

The goat is that students and instructors learn together current topics. Best of students participate current projects. Example 2014: After completing this course the student is able to create advanced Web games using JavaScript, HTML5, php and WebGL.

Sisältö

Current laguages , technologies and environments in Game Programming. Topics vary depending on current need. Example, 2014: Basics of PHP scripting language, MySql-database, object oriented programming with PHP, HTML5, JavaScript, HTML DOM, DHTML, JSON, Ajax, JQuery, Basics of PHP scripting language, MySql-database, WebGL

Opiskelumateriaali

Ilmoitetaan opintojakson alussa opintojakson Moodle-sivulla

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Työhön integroitu oppimisväylä:
a) Perehdyt itsenäisesti opintojakson materiaaliin ja teet tarvittavat
oppimistehtävät. Osallistut opintojakson välikokeisiin ja halutessasi yksittäisille oppitunneille
b) Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit tulla suoraan opintojakson tenttiin.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Opettaja järjestää opintojaksosta 3 tenttitilaisuutta lukuvuoden aikana.

Opiskelijan työmäärä

Opiskelijan työmäärä on 135 h, josta n. 55 h on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa sekä n. 80 h itsenäisesti työstettäviä kotitehtäviä ja harjoitustöitä.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Excellent (5), good (4-3), satisfactory (2-1), fail

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Palautettavat harjoitustehtävät tai vaihtoehtoisesti tentti

Arviointikriteerit, hyvä (3-4)

Opiskelija osaa käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä (a), etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä (b), hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia (c), käyttää oman alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita (e)

Siirry alkuun