Game Programming Now (5 op)
Toteutuksen tunnus: 206102714-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 20.08.2018 - 07.09.2018
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.08.2018 - 31.12.2018
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Informaatioteknologian koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
- Opettajat
- Pekka Vilpponen
- Vastuuopettaja
- Pekka Vilpponen
- Ryhmät
-
TI15SPELITI15 Peliohjelmointi
- Opintojakso
- 206102714
Tavoitteet
The goat is that students and instructors learn together current topics. Best of students participate current projects. Example 2014: After completing this course the student is able to create advanced Web games using JavaScript, HTML5, php and WebGL.
Sisältö
Current laguages , technologies and environments in Game Programming. Topics vary depending on current need. Example, 2014: Basics of PHP scripting language, MySql-database, object oriented programming with PHP, HTML5, JavaScript, HTML DOM, DHTML, JSON, Ajax, JQuery, Basics of PHP scripting language, MySql-database, WebGL
Opiskelumateriaali
Ilmoitetaan opintojakson alussa opintojakson Moodle-sivulla
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Työhön integroitu oppimisväylä:
a) Perehdyt itsenäisesti opintojakson materiaaliin ja teet tarvittavat
oppimistehtävät. Osallistut opintojakson välikokeisiin ja halutessasi yksittäisille oppitunneille
b) Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit tulla suoraan opintojakson tenttiin.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Opettaja järjestää opintojaksosta 3 tenttitilaisuutta lukuvuoden aikana.
Opiskelijan työmäärä
Opiskelijan työmäärä on 135 h, josta n. 55 h on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa sekä n. 80 h itsenäisesti työstettäviä kotitehtäviä ja harjoitustöitä.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Excellent (5), good (4-3), satisfactory (2-1), fail
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Palautettavat harjoitustehtävät tai vaihtoehtoisesti tentti
Arviointikriteerit, hyvä (3-4)
Opiskelija osaa käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä (a), etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä (b), hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia (c), käyttää oman alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita (e)