Siirry suoraan sisältöön

Applied Game Programming (5 op)

Toteutuksen tunnus: 206102914-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2019 - 14.01.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.01.2019 - 31.07.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
4 op
Virtuaaliosuus
1 op
TKI-osuus
1 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 30
Koulutus
Tieto- ja viestintätekniikan koulutus
Opettajat
Teemu Saarelainen
Vastuuopettaja
Teemu Saarelainen
Ryhmät
TI16SPELI
TI16S Peliohjelmointi
Opintojakso
206102914
Toteutukselle 206102914-3003 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

After completing this course the student knows how to use basic C++ features and object oriented approach in the program implementation. The student understands how to construct a game using C++ and a suitable graphics library. He/she knows how to implement different algorithms in programs. The student knows how to implement mathematics like vectors and matrices in game dynamics. The students understands the key components in game engines, such as animation, rendering, audio and physics.    After completing this course the student knows how to work in a team consisting of professionals working in different areas of game development. The student is involved in making a real game or demo for a commercial goal.

Sisältö

C++ programming language, some graphics library (2014: openGL)

Opiskelumateriaali

Verkkomateriaali, mallikoodit ja suunnittelussa käytettävät kaaviot.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.

Opiskelijan työmäärä

5op x 27h = 135h. Jakautuu lähiopetuskertojen ja itsenäisen työskentelyn kesken.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Excellent (5), good (4-3), satisfactory (2-1), fail

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Aktiivinen osallistuminen opetukseen ja harjoitustyön suorittaminen vaatimusten mukaisesti.

Siirry alkuun