Siirry suoraan sisältöön

Level design (5op)

Toteutuksen tunnus: GD00CU14-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.08.2019 - 30.08.2019
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.08.2019 - 22.12.2019
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Opettajat
Marko Siitonen
Vastuuopettaja
Marko Siitonen
Ryhmät
GDKV18SP
Game design, full-time studies
Opintojakso
GD00CU14

Toteutukselle Level design GD00CU14-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Tunnet tasosuunnittelun perusteet ja tasosuunnittelun takana olevat teoriat.

Sisältö

Mikä on tasosuunnittelun tarkoitus?
Mikä on tasosuunnittelijan rooli?
Kuinka tasosuunnittelu on kehittynyt?
Mitä eroja ulkoisen ja sisäisen suunnittelutavoitteen välillä on?
Mitkä ovat suunnitteluselementit, joista tasasuunnittelu koostuu?
Mitkä ovat tasosuunnitteluprosessin eri vaiheet?
Kuinka luoda ja suunnitella tasoja, pelin vaihtelevuutta, pelaajan ohjaamista ja ympäristöolosuhteita?

Arviointi

The course "Level design" is located in the entry-level of your studies. The assessment emphasises criteria a and e. A student who has reached level 3 is able to:
– use professional vocabulary systematically while presenting level design ideas.
– understand the level design process, create level design documentations and design and develop content for game levels.

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Required studies of Basics of game design and Basics of 3D modelling or equivalent skills.

Siirry alkuun