Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys (5op)

Toteutuksen tunnus: MB00CV04-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
17.09.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
24.01.2020 - 31.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
2 op
Virtuaaliosuus
3 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Master's Degree Programme in International Business Management
Opettajat
Jarkko Ansamäki
Satu Peltola
Vastuuopettaja
Satu Peltola
Ryhmät
MBKV19SY
International business management, master studies
Opintojakso
MB00CV04

Toteutukselle Asiakasymmärrys MB00CV04-3004 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osaat selittää asiakasarvon tekijät
Määritellä erilaisia asiakkuuksia
Suunnitella asiakasmielikuvan ja asiakasstrategian yrityselle
Luokitella ja analysoida asiakkuuksia sopivilla välineillä
Tulkita asiakasanalyysejä ja suunnitella kehitystoimenpiteitä

Sisältö

Kuinka asiakasarvon tekijät määritellään?
kuinka määritellä eriliaisia asiakkuuksia?
Kuinka suunnitella asiakasmielikuva ja asiakasstrategia yritykselle?
Kuinka luokitella ja analysoida asiakkuuksia käyttäen sopivia välineitä?
Kuinka tulkita asiakasanalyysejä ja suunnitella kehitystoimenpiteitä?

Arviointi

Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Lisätietoja opiskelijoille

Contact days 24.1., 13.3. and 8.5.2020

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

a. find, study, produce and evaluate critically multidisciplinary data in their field of customer relationships and CRM.
b. solve demanding problems in research, development, and innovation related to the customer strategy and CRM.
d. be responsible for customer and CRM operations and develop them independently.

Esitietovaatimukset

No prerequisities

Siirry alkuun