Asiakasymmärrys (5op)
Toteutuksen tunnus: MB00CV04-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 17.09.2019 - 10.01.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 24.01.2020 - 31.05.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Kouvola (vanhennettu)
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Master's Degree Programme in International Business Management
- Opettajat
- Jarkko Ansamäki
- Satu Peltola
- Vastuuopettaja
- Satu Peltola
- Ryhmät
-
MBKV19SYInternational business management, master studies
- Opintojakso
- MB00CV04
Toteutukselle Asiakasymmärrys MB00CV04-3004 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Osaat selittää asiakasarvon tekijät
Määritellä erilaisia asiakkuuksia
Suunnitella asiakasmielikuvan ja asiakasstrategian yrityselle
Luokitella ja analysoida asiakkuuksia sopivilla välineillä
Tulkita asiakasanalyysejä ja suunnitella kehitystoimenpiteitä
Sisältö
Kuinka asiakasarvon tekijät määritellään?
kuinka määritellä eriliaisia asiakkuuksia?
Kuinka suunnitella asiakasmielikuva ja asiakasstrategia yritykselle?
Kuinka luokitella ja analysoida asiakkuuksia käyttäen sopivia välineitä?
Kuinka tulkita asiakasanalyysejä ja suunnitella kehitystoimenpiteitä?
Arviointi
Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
Lisätietoja opiskelijoille
Contact days 24.1., 13.3. and 8.5.2020
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
a. find, study, produce and evaluate critically multidisciplinary data in their field of customer relationships and CRM.
b. solve demanding problems in research, development, and innovation related to the customer strategy and CRM.
d. be responsible for customer and CRM operations and develop them independently.
Esitietovaatimukset
No prerequisities