AsiakasymmärrysLaajuus (5 op)
Opintojakson tunnus: MB00CV04
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- englanti
- Korkeakoulu
- Peppi
Osaamistavoitteet
Osaat selittää asiakasarvon tekijät
Määritellä erilaisia asiakkuuksia
Suunnitella asiakasmielikuvan ja asiakasstrategian yrityselle
Luokitella ja analysoida asiakkuuksia sopivilla välineillä
Tulkita asiakasanalyysejä ja suunnitella kehitystoimenpiteitä
Sisältö
Kuinka asiakasarvon tekijät määritellään?
kuinka määritellä eriliaisia asiakkuuksia?
Kuinka suunnitella asiakasmielikuva ja asiakasstrategia yritykselle?
Kuinka luokitella ja analysoida asiakkuuksia käyttäen sopivia välineitä?
Kuinka tulkita asiakasanalyysejä ja suunnitella kehitystoimenpiteitä?
Arviointi
Opiskelija osaa
* hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti monialaista tietoa erityisosaamisalueellaan
* ratkaista vaativia ongelmia tutkimus-, kehittämis- ja /tai innovaatiotoiminnassa
* arvioida ja johtaa itsenäisesti yksittäisten ihmisten sekä ryhmien toimintaa
* arvioida strategisia lähestymistapoja ja perustella niiden käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
Edeltävä osaaminen
No prerequisities
Oppimateriaalit
No additional related studies