Siirry suoraan sisältöön

Multichannel strategies (5 op)

Toteutuksen tunnus: TL00CV23-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
16.12.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.01.2020 - 04.05.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
TKI-osuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 40
Koulutus
Tulevaisuuden liiketoiminnan johtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettajat
Heli Kesämaa
Vastuuopettaja
Heli Kesämaa
Ryhmät
TLMI19SY
Tulevaisuuden liiketoiminnan johtaminen, ylempi amk
Opintojakso
TL00CV23
Toteutukselle TL00CV23-3004 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

You can analyze and draw conclusions regarding the effects of the digital competitive environment to the marketing of a company.
You can identify and evaluate customers’ needs for omnichannel service
You can evaluate and plan how to improve business with multichannel strategies.
You can choose and apply various means to produce multichannel customer service and you can justify your choices.

Sisältö

How does the digital competitive environment affect a company’s marketing?
How to utilize multichannel strategies in sales, delivery, communication and customer service?
How to identify customers’ needs and wants for omnichannel service?
What are benefits and challenges of multichannel marketing?

Arviointi

a. You are able to find, study, produce and evaluate critically data related to factors affecting company’s marketing
b. You are able to solve demanding problems in research and development work.
e. You are able to evaluate strategic approaches and justify their use in terms of management and development.

Arviointiasteikko

1-5

Lisätiedot

- On-line course
- Instruction language is English.

Siirry alkuun