Game programming (5 cr)
Code: PO00DN30-3003
General information
- Enrollment
-
23.08.2021 - 29.08.2021
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2021 - 31.12.2021
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Department of Information Technology
- Campus
- Kotka Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 35
- Degree programmes
- Degree Programme in Game Programming
- Teachers
- Teemu Saarelainen
- Teacher in charge
- Teemu Saarelainen
- Groups
-
POKT21SPGame programming, full-time studies
- Course
- PO00DN30
Objective
You are able to utilize game engines to achieve your objectives.
Content
What is the role of the user interface in game development environments?
What can you learn from sample cases in the game making process?
Evaluation
Students are able to
- look for information in the key information sources of the field.
- identify interrelated tasks.
Course material
Sähköinen materiaali sekä web-materiaali. Harjoitustehtävät ja niiden mallivastaukset.
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Viikottainen lähiopetus, sisältää ohjelmoinnin teoriaa ja käytännön harjoituksia luokassa. Lisäksi useita pieniä itsenäisesti tehtäviä harjoitustehtäviä, jotka palautetaan.
Student workload
Yhteensä 135h, josta noin 70h ohjattua työskentelyä ja 65h itsenäistä työskentelyä.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Osallistuminen opetukseen, harjoitustehtävien teko, harjoitustyöt. Mahdollinen koe tai tentti.
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija tunnistaa ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy todella yksinkertaisen ohjelmakoodin tuottamiseen.
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija ymmärtää ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy itsenäisesti tuottamaan ratkaisuja ongelmiin ohjelmakoodin avulla.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija ymmärtää ohjelmoinnin perusasiat ja -rakenteet sekä pystyy tuottamaan vaativienkin ongelmien ratkaisuja ohjelmallisesti.