International B2B marketing (5op)
Toteutuksen tunnus: LL00CP59-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 12.04.2021 - 25.04.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 30.08.2021 - 10.12.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Logistiikan ja merenkulun koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kotkan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 40
- Koulutus
- Logistiikan koulutus
- Opettajat
- Tuula Kuparinen
- Vastuuopettaja
- Tuula Kuparinen
- Ryhmät
-
LLKT19SMLiiketoiminnan logistiikka, monimuoto
-
LOKT21SDDouble Degree in Logistics Engineering
-
LOKT19SPLogistiikka, päivätoteutus
-
LLKT21SDDouble Degree in Business Logistics
- Opintojakso
- LL00CP59
Toteutukselle International B2B marketing LL00CP59-3009 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
You understand the challenges in and the significance of sustainable international marketing as part of the demand-supply chain and you are able to assess international marketing opportunities.
You are able to plan international B2B marketing in the framework of sustainable business and marketing ethics taking into consideration the value creation from production to after-sales marketing.
Sisältö
How do you study and segment international markets?
How can you select a proper market entry strategy?
How can you plan sustainable international b2b marketing taking into consideration marketing ethics during the whole planning process?
Arviointi
a. use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations
b. evaluate information sources critically
d. evaluate operations in customer, user and target group situations
e. choose appropriate models, methods, software and techniques according to
the purpose and justify these choices
f. promote teams’ goal-oriented operation
g. apply critically the ethical principles of the professional field in different situations
Opiskelumateriaali
Lecture material
The literature of the course will be defined later
Opiskelijan työmäärä
Lectures, 12 h
Exam, 1 h
Independent work, 122 h
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Exam 40% of the course grade, group work 60% of the course grade
Esitietovaatimukset
Basics of Marketing