Siirry suoraan sisältöön

International B2B marketing (5op)

Toteutuksen tunnus: LL00CP59-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.04.2021 - 25.04.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
30.08.2021 - 10.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Logistiikan ja merenkulun koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 40
Koulutus
Logistiikan koulutus
Opettajat
Tuula Kuparinen
Vastuuopettaja
Tuula Kuparinen
Ryhmät
LLKT19SM
Liiketoiminnan logistiikka, monimuoto
LOKT21SD
Double Degree in Logistics Engineering
LOKT19SP
Logistiikka, päivätoteutus
LLKT21SD
Double Degree in Business Logistics
Opintojakso
LL00CP59

Toteutukselle International B2B marketing LL00CP59-3009 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

You understand the challenges in and the significance of sustainable international marketing as part of the demand-supply chain and you are able to assess international marketing opportunities.
You are able to plan international B2B marketing in the framework of sustainable business and marketing ethics taking into consideration the value creation from production to after-sales marketing.

Sisältö

How do you study and segment international markets?
How can you select a proper market entry strategy?
How can you plan sustainable international b2b marketing taking into consideration marketing ethics during the whole planning process?

Arviointi

a. use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations
b. evaluate information sources critically
d. evaluate operations in customer, user and target group situations
e. choose appropriate models, methods, software and techniques according to
the purpose and justify these choices
f. promote teams’ goal-oriented operation
g. apply critically the ethical principles of the professional field in different situations

Opiskelumateriaali

Lecture material
The literature of the course will be defined later

Opiskelijan työmäärä

Lectures, 12 h
Exam, 1 h
Independent work, 122 h

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Exam 40% of the course grade, group work 60% of the course grade

Esitietovaatimukset

Basics of Marketing

Siirry alkuun